Härligt, härligt!

Fick sovmorgon idag och när jag vaknar och tittar ut så är det BLÅ himmel! När hade vi det sist?
Ser fram emot dagen, ska fixa färdigt i Alexanders rum och sen kommer Frida, Fredrik och Vincent.
Härligt umgänge för oss vuxna och lek, lek, lek för grabbarna!

Gårdagen var också härlig, var ute på en lång promenad med nya bekanta. Sen blev det fika hos mig och sprattel i "gymmet" för de små. Jag och Molly hann även med ett besök hos barnmorskan och sedan storhandlade vi på Ica Maxi. Molly sov hela tiden och nu har vi laddat upp med blöjor och våtservetter och annat bra och ha!

Detta med mammagrupp som BVC sätter ihop är ju en himla bra grej. Tänk vad skönt det är att kunna träffa andra mammalediga, som har bebisar i ungefär samma ålder och dessutom bor nära!
Se så mysigt de har det, jag hoppas på flera av dessa tillfällen!



Molly, Hilmer och Maja


Kommentarer
Postat av: Johanna

Men så söta de är :)))! Ja det är helt kanon med mammagrupper, spec för er som bor i större städer. Jag gick en med Agnes men i år så har de ingen :(! Då det lite tur att vi bor i en sådan liten håla där alla känner alla!



Här i norr så har solen lyst med sin närvaro i 3,5 timme SAMMANLAGT under hela november! Det är inte konstigt att folk blir deprimerande!!!



Idag så är det första dagen på väldigt länge som vi har fint väder så nu blir det att gå ut och njuuuuta. Agnes har redan hunnit ut :)!



Hoppas ni får en trevlig helg! kram kram

2009-11-21 @ 10:29:29
URL: http://johannaagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0