Höst

Idag är det riktigt höstväder med grå himmel och blöt luft. Och vad gör man då? Man går ut med grannarna och städar! Helt omöjligt i princip att få bort blöta löv från parkeringen. Och jag gav mig på mossan i trappen, helt omöjligt det också... Men frisk luft blev det och Molly ställde såklart upp och sov som en sessa i vagnen.
I över två timmar slet jag med kratta, borste och förstörde mina handskar. Hela tiden försökte jag glömma att min man och min son plaskade runt i en 34 graders varm pool...

Igår åkte jag och Molly till Nyköping för att hälsa på min fina Sarah och bebisen som bor i hennes mage. Vilken toppendag! Blev bjuden på lunch på hotellet som hon och hennes David driver, en riktig idyll ute på landet. Var även i deras mycket fina hus och jag saknade min gravidmage när jag fick känna lite på Sarahs!
Snart kommer en ny liten krabat till världen, jag tror det blir en tös! Spännande är det i alla fall och den här bebisen är så välkommen, Sarah har tänkt på allt! Om en vecka är "hon" beräknad, vi önskar Sarah och David lycka till!!

Kommentarer
Postat av: Meta

Mysigt med bebis :-)

2009-11-08 @ 11:21:14
URL: http://frujarl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0