Molly fick ok-stämpeln!

Allt gick bra för Molly på kontrollen idag. Doktorn kollade höfter, ögon, öron och hjärtat. Molly vaknade (från sin nattsömn i princip) då jag klädde av henne. Sen log hon sitt charmiga leende mot oss alla fyra i rummet och doktorn tyckte förstås att hon var väldigt söt! Hon lyfte till och med huvudet från magläge (sällsynt!) och gav ifrån sig ett ehhuuu!

Hennes mått var:
Vikt 5170 g
Längd 61 cm
Huvudomfång 38,5 cm

Alexanders mått samma ålder:
Vikt 6925 g
Längd 62,5 cm
Huvudomfång 41,3 cm


Så man kan gott säga att det skiljer lite mellan de två!
Alex vägde ungefär som Molly gör nu då han var 4 veckor gammal! 

Men så skönt att allt såg fint ut! Jag frågade dr en extra gång om hennes hjärta lät som det skulle eftersom hon sover så mycket. "Det lät perfekt" var hans svar. Så jag fortsätter att njuta av min lilla sömntuta!



Kommentarer
Postat av: Meta

Vad skönt att allt såg bra ut!!

Och visst ska du njuta av att hon sover ;-)

Kram

2009-10-28 @ 13:38:08
URL: http://frujarl.blogg.se/
Postat av: Frida

Wow så du gjorde det! Startade en blogg!

Underbart eller dejligt som de säger här i Norge.



Härligt att kickan fick godkänt! Skönt.



Tack för senast. Jag ska ladda upp bilder när jag kommer hem.



Kram kram

Frida



ps. äntligen en blogg!

2009-10-28 @ 17:23:01
URL: http://mamastar.blogg.se/
Postat av: Malin

Vad duktig du har varit pa att ladda upp! Jattroligt att lasa, skont att allt gick bra! Kram

2009-10-29 @ 03:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0