Blä!

Dagen har bestått av diverse kroppsvätskor. Jag som skulle ta igen mig lite och slappa idag...
Dagis ringde strax innan 10, Alexander kräks. Så jag var där efter 2 minuter och hämtade hem min lille kille. Så tapper han varit ändå, första gången någonsin som han är magsjuk. Bara två omgångar till blev det "förlåt att jag spillde mamma" och nu hoppas jag att natten blir ok!
Molly har repat sig, men nu förstår man ju att det antagligen var magsjuka för henne också. Idag har hon fått ett par portioner gröt och en halv middag och allt fick stanna kvar!
Mina små godingar. DVD'n lär gå varm imorgon också, Pippi var en hit!
Jag borde göra det enda vettiga och gå och få lite sömn, men jag är lite sugen på "Mord i sinnet".
Kanske låter Molly mig ha på TV'n i sovrummet. Värt ett försök. Natti.

Kommentarer
Postat av: Frida

Uscha nej va jobbigt. Stackars Alex!

Ta de tlungt med "riktigt mat" ett tag. Kör ris och fisk inte så mycket fibrer som stör magen. Proviva är en hit!

Krya på er! Kram och sov gott (om det går)

2010-04-16 @ 22:08:58
URL: http://mamastar.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hoppas ni mår bättre idag! Magsjuka är det värsta! Stela har med fått det... och då blir det ju oftast katastrof för hennes tarmar, suck! kram

2010-04-17 @ 23:15:36
URL: http://familjensweetie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0