Igår!

Ja, gårdagen blev så mycket bättre än dagen innan!
I alla fall för mig och Molly. i var en snabbis i Vällingby, partytoppen inhandlad! Sen var vi på babysimmet och fick dyka för första gången och det gick toppenbra! Molly var jätteduktig och instruktören kallade henne "dykardrottning" minsann! Roligt var det i alla fall och det är så roligt att simma. Älskar det. 

Alex hade varit lite "nere" på dagis igen. Inte så farligt, men nåt är det.
Imorse fick jag svaret. Det var som jag trodde. Vädret.
För idag när solen sken så fullkomligen skuttade han till dagis. Vinkade glatt och fnissade. Sprang till kompisarna och glömde nästan att säga hej då. Ska bli intressant att höra hur humöret varit idag.
Om det sken ikapp med solen?

Kommentarer
Postat av: Caroline

Härligt o mysigt med babysim! avundsjuk

Tack för att du alltid finns för mig och söttar mig, det betyder massor! tar ibland fram den fina nallen som Stella fick på sjukhuset för ett år sedan, den ligger nedbäddad i sin lilla kartong, den ska få en hedersplats när Stella får eget rum när vi någon gång får ett liiiitet andrum och orkar fixa.

kram igen!

2010-04-23 @ 22:21:55
URL: http://familjensweetie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0