Skärtorsdag

Igår kväll mådde jag inget vidare. Ont i kroppen, lite feber, lite ont i halsen. Sov som en kratta natten till idag. Men med lite sovmorgon (TACK!) och härlig stämning i huset så piggnade jag till. Och denna skärtorsdag blev härlig! Nutella på frukostmackan (som stod brevid mig när jag vaknade, underbart), Alex som får mig att skratta så mycket och en make som är ledig. Toppen!

Jag och Molly åkte till babysimmet och idag fick vi extra fint sällskap, mamma. Min fina mamma, Mollys fina mormor. Molly tyckte det var roligt idag också, trots att hon var rätt trött. Hon åkte mest omkring som en köttbulle i vattnet, inte många sparkar idag... Men man märker att hon verkligen trivs i vattnet, det är sååå mysigt!

Min mamma tyckte nog också det var mysigt, hon log mest hela tiden och tog en hel del fina foton.
Efter simningen mötte vi upp min pappa och fikade och shoppade lite i Solna.
Väl hemma fick jag höra allt om hur Alex hade det i simhallen. Han och Rich hade en dag ihop i poolen de med. Alex var så stolt för han hade hoppat i från "simstarten", lite högre än vanliga kanten alltså.

Sen var det hemmamys med playdoh, Molly i krypställning, god middag och lättnattade barn. Nu sitter jag och mår mycket bättre än igår med ett glas rosé i handen och datorn i knät.
En härlig dag!!

Kram!


Kommentarer
Postat av: Frida

Åh va mysigt. Ni är så fina ni två!

2010-04-02 @ 23:00:33
URL: http://mamastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0