Tillägg till nedan inlägg!

Då mitt humör alltså inte var det bästa under helgen så fick tyvärr Alex ta del av det också "Sluta tjata" "Nej, jag har inte tid" "Alex...!! Jag ska bara..."
Usch. Sen berättade jag för honom om vulkanen och askan. Att flyplanen inte kan flyga. Och då känns det jobbigt för mamma för det är ju det mamma jobbar med.

Då sneglar han upp på påskkärringen som han gjort på dagis, en härligt gul glittrig donna på en kvast av piprensare.

"Dom då mamma... Kan dom flyga i askan!?"

Kommentarer
Postat av: Frida

Ha ha ha. Åh va gulligt sagt, han är så omtänktsam av sig er pojke.

Hoppas att allt är bra med er och att ni slipper allt vad magsjuka heter. Bläää

Kraam

2010-04-22 @ 21:54:09
URL: http://mamastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0