Upp i det blå!

Eller upp i det grå kanske med tanke på dages väder!
Men där sitter nu Alex och Rich på ett flygplan på väg till England.
De har bara varit hemifrån i snart 5 timmar, men som jag saknar dem redan! Bägge två, fast på olika sätt!
Mina killar! De kommer ha det så roligt (hoppas jag) och träffa alla nära och kära, särskilt Joe och Ella!

Jag tankade extra mycket Alex idag på morgonen, en massa mys och kramar. Min lille goding, han har längtat  och undrade hela tiden när pappa kom så de kunde åka flygplan till England, "bara jag och pappa"!
När vi skulle säga hej då lyckades jag knappt hålla tårarna borta när jag hjälpte honom med blixtlåset på jackan. "Om Jag gråter nu Alex, så är det inte för att jag är ledsen, utan för att jag älskar dig!" sa jag. "Jag veeet, mamma. Jag förstår faktiskt" fick jag till svar.
Och när jag stod ute och vinkande rann tårarna ner för mina kinder och torkades av Mollys overall.
Kände mig lite löjlig. Han ska ju bara vara borta i 4 dagar. Med sin pappa dessutom. Men ändå, mitt lilla troll. Oj, så tomt och tyst det är här utan min pratkvarn!
Sen ringde en god vän och pratade lääänge, så nu känns det mycket bättre! Tack för det, som det värmde!

Jag tar och lägger den här härliga bilden på min näthinna istället och ser fram emot nästa gång vi gungar tillsammans på den nya gungbrädan i parken!



Kommentarer
Postat av: Sandra R

Och här sitter jag med glansiga ögon. Fyra dagar kan ibland vara en evighet. Nu får du passa på att njuta av din goa dotter medan Alex och pappa har semester tillsammans.

Trevlig helg & stor kram!

2010-04-09 @ 17:24:32
URL: http://aresmamma.blogspot.com
Postat av: Bettan

Även mina ögon tåras - vet precis hur det känns! Även om det är skönt med lite lugn och ro så saknar man de små pratkvarnarna samma sekund de lämnar huset.

Hoppas du och Molly får mysa riktigt mycket och att far och son får en fantastisk upplevelse!

Trevlig helg på dig!

2010-04-09 @ 19:51:57
URL: http://wigenstam.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag tänkte på dig igår, jag känner igen dom där tårarna. Fruktansvärt. Hoppas att dessa fyra dagar går i rasande fart. Säg till om du vill ha sälskap!

Puss och Kram

2010-04-10 @ 09:26:35
URL: http://mamastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0