Semestern är över...

Men jag har Alex hemma från dagis en vecka till. Han bad om att få gå dit idag, han hör dem ju hemifrån. Men accepterade mitt sällskap ändå, vi åkte till en härlig leksaksaffär för att leta present till Molly. Att det skulle vara så svårt att hitta en bra present till min blivande 1-åring, det trodde jag inte!

Vi var länge, väldigt länge inne i affären. Både Alex och Molly lekte och hade skoj, personalen var toppen och de hade många fina grejer. Härliga träleksaker, fina utklädningskläder, intressanta expriment och en hel del inredning. Plastleksakerna lyste med sin frånvaro.

Fick blinka ett par gånger när jag loggade in här idag. Inte bloggat på snart två veckor. Oj.
Vi har haft Joe här med oss i över två veckor. Hunnit med en weekend på Åland med de finaste vänner. Och avslutat semestern på bästa tänkbara sätt. Astrid Lindgrens Värld. Vilket ställe. Jag är såld. Ja, hela familjen faktiskt! Alexander sa till och med att detta var minsann roligare än både "Juibacken"och Gröna Lund! Det ni!

Tänker återkomma med foton men nu ville jag mest skriva en rad för att tala om att jag fortfarande finns här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0