*suck*

Blir så less på min dator... Ska lämna in den imorgon. Basta.
Har gjort kopior på alla foton, så nu bara måste den in och lagas.
Helt plötsligt så fungerar den en stund och sen lägger vissa tangenter av igen.
Just nu sitter jag vid den andra, supersega, datorn och gör det jag måste.

Känns tråkigt att blogga utan foton, men ikväll kanske jag slår på stort och kopplar in den externa hårddisken i supersega datorn. Då kommer jag åt alla mina bilder. Alla. Det är många det.

Håller på att rensa bland barnens miljoner kläder, kasta, inte kasta, ge bort, spara och så vissa dyrgripar jag hoppas tjäna pengar på. Tradera. Så pilligt att få upp auktioner bara. Och samtidigt ack så enkelt att klicka och buda hem ännu mera kläder...
Och tydligen är det bytardagar i parken i veckan. Visst är det ett tecken? Ett tecken att rensa ur ytterligare och sen få en och annan vuxenpoäng med att lämna in en kasse med kläder? Så får det bli.

Jag har förresten listat ut "felet" med vågen. Det var mitt fel.
Vågen stod på badrumsmattan och då diffar den något. Visar lite mindre vikt.
Jag ska alltid råka ställa den på mattan när stora jag ska väga mig!!

Oj, oj nu pinglar timern på micron! Dags att "ninja" hem en windstopper till Molly!
Det klarar min laptop. Alla siffror fungerar fortfarande!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag gjorde en chansning på att få in lite pengar och lämnade in 2 kartonger på den gångna helgens klädbytardag. Det visade sig ge knappt 2500 kr :)))! Men de lär gå åt...Agnes behöver ny overall o vinterskor. Sen tror jag att mamman i huset ska få shoppa upp resten, hehe.



2010-08-30 @ 13:16:52
URL: http://johannaagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0