Idag har jag...

...fått sovmorgon till 06.46!
...sjungit "Solen lyser och himlen är blå..." på väg till dagis med Alex i shorts, t-shirt, keps och crocs
...gått en härligt snackig promenad med goa mammor och sovande bebisar
...varit och babysimmat med Molly som dök från både rutschkana och matta
...njutit i solen med kaffe och paj på en kolonilott i Bromma
...gungat, klättrat och cyklat i parken med mina barn
...hejat på Molly som gick och sköt leksakslådan framför sig samt stod och höll i en leksak med båda händer en väldigt kort stund innan hon ramlade på rumpan
...lyssnat på Alex som räknade till 49 utan en miss (men sen kom visst 60...)
...avnjutit ett glas vitt med min fina make...

Mitt liv är fantastiskt!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilket härligt inlägg :)! Lycka! Men jag måste bara lite nyfiket fråga när jag läste att du fått sovmorgon till 06.46...när brukar du stiga upp vanligtvis??? Hoppas morgondagen blir lika super! kram

2010-06-03 @ 23:26:20
URL: http://johannaagnes.blogg.se/
Postat av: Sandra R

Sovmorgon - lycka! :)

Jag håller med Johanna, vilket härligt inlägg. Jag blir speciellt glad när jag läser sista meningen.

Ha en soligt lat dag!

Kram

2010-06-04 @ 08:25:24
URL: http://aresmamma.blogspot.com
Postat av: Caroline

Åhhh vilket härligt inlägg. Håller med, ditt liv är fantastiskt. Och så underbart att du har gåan att se, njuta och bara vara!

KRAM!!

2010-06-04 @ 19:51:49
URL: http://familjensweetie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0