Midsommar

En helt underbar dag igår!

Vackert väder, sillunch, lite dans kring stången, skratt, ett par öl, glass, glada barn, studsmatta, 5-kamp (som vi borde ha vunnit), allsång med dragspel, rosa bubbel, grillning, solnedgång vid bryggan, bebis som sover i vagn, härliga roliga människor, 10-åringar som var fantastikt gulliga mot en 4-åring...

Och så vidare. Listan skulle kunna bli hur lång som helst.
En helt underbar midsommarafton i skärgården var det!

Igår var det även vår bröllopsdag. För sex år sedan blev vi äkta makar. Det året var det också midsommarafton, därför kändes det lite extra speciellt i år. Hade jag haft bilder från vår bröllop i denna dator hade jag lagt in en eller två.
Istället får ni se denna vackra bukett jag fick av min make. Min fina make!
Hoppas på en hel massa fler år tillsammans!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0