Shopping

Idag var jag på en väldigt kort promenad på morgonen.
Sen satte vi oss i Stinas bil och åkte till Kista istället.
Så härligt att vara där tidigt, lite folk och många affärer.
Hamnade såklart på Kids Court'en först.
Köpte lite fina saker till Mollys rum. Höll på att bli ett minne blott då jag ställde ifrån mig påsen i nästa affär!
Men tack vare att det fortfarande finns ärliga människor så fick jag tillbaks den!
Efter lite lunch lyckades jag stå emot MOLO-rean och en del andra danska barnkläder.

Faktiskt så köpte jag bara ett par byxor till Alex och en klänning till Molly.
Och... Håll i er nu...! Hela ÅTTA plagg till mig själv! Det har nog inte hänt sen jag var smal och snygg det första året jag bodde i London. 1997 alltså. Herregud.

Tänk att man blir så lycklig av att shoppa. Det blev några toppar, ett par "jeggings" och en söt klänning till midsommar. Väldigt nöjd.
Att vi missade det fina vädret gjorde inte så mycket, för nu är ju solen här för att stanna!
Eller?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag som fullkomligt ÄLSKAR shopping sitter här med ett stort leende på läpparna! Hejja Åsa!

2010-06-22 @ 23:05:35
URL: http://johannaagnes.blogg.se/
Postat av: Bettan



Elsas kalasklänning köptes just uppe på Kids court på Kista galleria. :-)

Härligt med egna fynd också

2010-06-23 @ 08:04:12
URL: http://wigenstam.blogg.se/
Postat av: Caroline

Åh vad underbart att shoppa, det har inte jag gjort på 100 år känns det som (jo ok da, kanske något litet från H&M, men det räknas ju inte:)..

Jag sparar mig till semestern och det känns väldigt avlägset just nu!

Hälsa Stina :) Hur ser sommaren ut, ska vi försöka styra ihop en ny date?

KRAMAR

2010-06-23 @ 13:10:08
URL: http://prinsessanspraliner.blogspot.com
Postat av: Frida

Va klarade du av Molorean, eller att undvika den?

;-)



Bra att du unnar dig själv något, det gör man ju inte så ofta längre!

2010-06-24 @ 22:53:19
URL: http://mamastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0