Underbara kommentarer

Sitter och ger Molly lite lunch innan vi ska bege oss ut i det fina vädret. Solen fullkomligen strålar!
Kom och tänka på morgonen och hur härligt det var att vakna först för en gångs skull. Det dröjde inte länge förrän lille killen vid mina fötter vaknade han också. Sträcker på sig. Suckar. Tittar på mig och blinkar ett par gånger. Sträcker på sig igen och säger...
"Go'morron mamma, guuuud vad jag har sovit gott!"
Han fick titta på TV en stund och vi lekte med Molly.
"Vad mysigt vi har det här, mamma"
Och jag kunde inte sagt det bättre själv. Ens barns morgonhumör följer en mamma hela dagen.

Häromdagen tyckte Alex förresten att vi skulle ha en bebis till. Och sen ännu en.
"Ja mamma, så får du en och pappa en. Sen är Molly bara min"

Jag kan inte beskriva med ord den lycka jag känner när jag ser all kärlek från Alex till Molly. Och tillbaka.




Kommentarer
Postat av: Johanna

Håller med....att se kärleken mellan syskonen är verkligen magiskt! Så trodde jag aldrig att jag skulle känna.



Här är det slut på bebistillverkningen. Iaf om Agnes får bestämma :)!



Hoppas ni får en riktigt trevlig helg....

2010-03-05 @ 20:33:10
URL: http://johannaagnes.blogg.se/
Postat av: Caroline

Åhhh myyyys! Ni verkar ha det alldels underbart! :-) Leia frågade med i går "När får jag en lillebror mamma?" ha ha ha... Känns som det får dröja några år om det ens blir ;-) KRAM!!!

2010-03-05 @ 20:52:47
URL: http://familjensweetie.blogspot.com
Postat av: Caroline

Hur gulliga?!!!

2010-03-05 @ 22:05:09
URL: http://prinsessanspraliner.blogspot.comp
Postat av: Caroline

Du har fått en award, kom in och kika!! trevlig helg och KRAM!!

2010-03-06 @ 09:37:12
URL: http://familjensweetie.blogspot.com
Postat av: Mormor

Ååå dessa underbara ungar! Tack Åsa för Din härliga beskrivning av er gos-morgon och det fina fotot. Tänk att vi har fått sådana fantastiska barnbarn! Vilken lycka!! Lika gulliga (med eller utan koppor).

2010-03-06 @ 16:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0