Förskolan rockar!

Det är helt fantastiskt hur bra det hittills gått för Molly.
Jag har idag varit och lämnat bägge barnen och Molly bara nickade när jag sa att jag skulle gå.
De vill att vi lämnar "famn till famn" och det var bara att langa över henne till fröken.
Jaha. Nu börjar jag ju nästan oroa mig åt andra hållet. Borde hon inte reagera mer?
Alltid är det nåt i en mammas hjärna som gnager!

Igår hade hon ätit två portioner soppa men inte så mycket pannkakor, åt knäckebröd istället.
Hon hade återigen sovit bra och inte varit ledsen.
Efter vilan, när hon lekt en stund, så hade hon ett något bekymrat uttryck. Stannade upp och verkade tänka efter. Så gick hon till en fröken, sträckte upp armarna och tankade lite närhet, sen var det bra igen.

Hon blir glad när jag kommer för att hämta men vill fortsätta leka.
Hur enkelt som helst. Fortsätter det såhär kommer det bli roligt att börja jobba igen.
Nåt bakslag kommer väl, frågan är bara när?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0