Hej då mjukisbyxor.... Hej, hej uniformen!

Det gick ju riktigt bra detta.
Första dagen åter på jobbet och ena stunden kändes det som jag varit borta i evigheter, för att plötsligt kännas som jag jobbade för bara några veckor sedan.
Dubbelgången gick fint, jag kom ihåg de flesta "inputs" så systemet sitter i fingrarna.
Eller fanns bevarat nånstans i huvudet.
Lite nya rutiner att lära sig bara, men jag kände mig i alla fall inte helt tappad bakom en vagn! Skönt!

Lite trött idag på eftermiddagen. Självklart hade Molly en rätt dålig natt (natten till idag) och jag var in till henne några gånger.
Sista gången hon vaknade var vid tre-tiden. Då blev jag så pigg. Efter att ha fått henne och somna om så låg jag och klurade på en massa oviktigt.
Jag vågade inte titta på vad klockan var, men tror den var närmare fyra och det kändes lite stressande med ett alarm som skulle börja låta om en timme. 05.00.

Men jag kom upp. Jag kom dit. Jag jobbade!
Och det var riktigt, riktigt roligt!

Men ikväll kommer jag titta på Desperate Housewives från min säng!
Imorgon pinglar alarmet igång 04.15. Jihoo. Eller nåt.

Kommentarer
Postat av: Frida

04:15 Asså det är inte helt mänskligt att du går upp så tidigt för att jobba. Brr.



Dock är de helt underbart att du kom in i det så fort. Jag visste det, ja du med!



Hääärligt.

2010-11-18 @ 22:15:09
URL: http://mamastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0