Utmaning!

Har ju nästan missat att jag fått en utmaning av Sandra!


4 saker...


4 TV-program jag tittar på:
Grey's Anatomy, Desperate Housewives, Eastenders och en hel del fotboll (inte alltid frivilligt).

4 saker jag gjort idag:
Lämnat två GLADA barn på dagis, druckit fyra(!) koppar kaffe, njutit av ensamheten och tvättat två maskiner.

4 saker jag längtar efter:
Min första lön efter mammaledigheten, julen, våren och nyklippt hår.

4 saker på önskelistan:
Ett samtal från Frida, mer tålamod, ett färdigt badrum på övervåningen och en Nespresso-maskin.

4 saker jag avskyr:
Otacksamhet, elräkningen, spindlar och energitjuvar! 

Denna utmaning skickar jag vidare till Frida, Caroline, Meta och Bettan

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej men hallå! Denna har jag missat! Den ska jag genast svara på, precis som du ska svara på Tjejmiddan på Fejan!



Kram

2010-11-07 @ 20:03:41
URL: http://mamastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0