Redan fredag imorgon?

Kör hårt denna vecka med att göra det jag och Molly gillar mest!
Igår var vi på mysig fika hos min fina vän jag nu kännt i ett år.
Våra bebisar är stora nu och både leker, bråkar och röjer tillsammans!
Idag var vi och simmade, lika härligt som alltid. Molly älskar rutschkanan och nu kan hon förflytta sig längs med kanten, utan armringar och utan min hjälp.
En kompis till Alex följde med hem efter dagis, de hade toppenroligt alla tre!
(Det var faktiskt den tjejen som Alex brukar säga han är kär i, gissa om han var glad?)

Imorgon får vi finbesök från Nyköping och på lördag kommer bästa Frida hit med sin fina familj!
Frida - Vi kommer ju givetvis ha Halloween-tema! I alla fall för barnen, bara så du vet!

Fullt ös och mitt humör är som en bergochdalbana!

Kommentarer
Postat av: Frida

:-( Faaan det hade varit så härligt att ses, nu är jag magsjuk...

2010-10-31 @ 11:52:00
URL: http://mamastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0