LA babes...

För snart två år sedan var jag i LA och träffade de bästa.
Mina fina vänner som beslutat sig för att leva livet på andra sidan jordklotet istället.
Jag är glad för deras skull, de mår bra, de är framgångsrika och framför allt så är de lyckliga.
Så känner jag de flesta dagar.
Andra dagar saknar jag dem så oerhört. Svär över att det är så himlars långt till USA. Tänker att en dag kanske de flyttar hem? Sen inser jag att hemma för dem är ju inte Sverige längre.
Men en dag så kanske? Kanske får jag stå på Arlanda med nåt slags välkomst-party? 

Men som tur är så är det här riktiga vänner. De bästa.
Det spelar ingen roll hur långt borta de är.
Eller hur sällan vi hörs.
För när vi väl träffas, så är det som alltid, alldeles underbart!




På Hermosa Beach... Gissa vem utav oss som bor i Californien?




En väldigt suddig, men väldigt rolig vinkväll...





Och här är vi... *håll i er* ...på New Kids On The Block-konsert!
Vi hade så roligt! Så roligt att jag nästan missade flyget hem morgonen efter!



Kommentarer
Postat av: Malin

VIlket fint inlagg Asa, saknar dig massor och langtar efter er hela tiden! Kram!

2010-09-12 @ 01:02:16
Postat av: Frida

Åh vännen du satte pricken över i:et. Precis så är det ju.

Vi står på Arlanda tillsammans...



Kram

2010-09-13 @ 06:45:08
URL: http://mamastar.blogg.se/
Postat av: Malin

alltsa den dar konserten...kan varit en av de roligaste kvallarna i mitt liv!

2010-09-14 @ 16:46:54
Postat av: Åsa

Min med! Absolut en av de roligaste, någonsin!

2010-09-15 @ 10:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0