Så liten...

Satt och kämpade häromkvällen för att få in bilderna från gamla mobilen till datorn.
Det gick inte alls först och jag slet mitt hår och trodde allt var raderat från telefonen.
När jag plötsligt upptäcker att lilla, lilla minneskortet i mobilen hoppat ur!
Jag visste inte ens att detta lilla minneskort fanns. Åhh, jag pustade ut och petade in det, laddade upp dem och mitt hjärta blev alldeles varmt.

När Molly kom till världen hade jag bara två värkar på vägen till KS.
"Fan, vi kommer få åka hem igen!!" svär jag åt Richard som släpper av mig vid förlossningen och letar parkering.
Mindre än 40 minuter senare är Molly född.
Lilla digitalkameran, DVD-kameran och fina systemkameran. Alla ligger i väskan. Väskan ligger kvar i bilen.

Efter en stund kom vi på det. Vi kunde ju faktiskt fota med våra mobiler!
Inte riktigt den dokumentation jag hade tänkt mig.
Men hon var lika fantastisk ändå. Lilla Molly.




Kommentarer
Postat av: Sandra R

Tack och lov för dagens mobiltelefoner!

Lilla hjärtat, som nu är en stor tjej. Redan...

2010-09-04 @ 10:11:47
URL: http://aresmamma.blogspot.com
Postat av: Frida, långt borta i Manila

Nej men ååååh va snuttig bild. Hon är ju lik Alex där ju! Sötisen.



Jag sitter här på kontoret i Manila och ska sätta fart med jobbet, blev tvungen att kolla runt lite bara, speciellt hit till dig.



Här är allt bra, mår lite bläigt men men så är det.

Jag har köpt en liten present till Sessan. Ska hitta något roligt till Alex också!



Kram på er från Manila!

2010-09-08 @ 11:53:49
URL: http://mamastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0