Hemma med febrig Molly och latte i glaset....

img_0437 (MMS)

Hemma med febrig Molly och latte i glaset. Underbara Nespresso-maskin, du förgyller min dag varje dag! De vackra rosorna som jag fick av min make igår fick också vara med på bild. Han åker till England hela helgen, så rosorna får gärna hålla sig lika fina tills på måndag. Idag blev det alltså vab för mig några timmar, jag jobbar ikväll så jag åker in när Rich har kommit hem. Sen blir det Coop vid 21.30 (absolut bästa tiden för matshopping) för att ladda kylen och skafferiet för en helg med barn. Eventuellt sjuka barn. Så skoj.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Mmmm den latten ser jättegod ut! Så man kan skumma mjölk med på den maskinen? Vackra rosor!

Tråkigt med sjuka barn, det har jag med hemma, två st feberbarn och hosta... de har vart sjuka sedan fre resp söndag. Borde släppa snart tycker man,

kram!

2011-02-09 @ 13:57:47
URL: http://familjensweetie.blogspot.com
Postat av: Frida

Åh vilka vackra rosor och latten mmmmh!

Hoppas att Lill-Trollet kryar på sig. Sötisen.

Tack för igår vännen, det var sååå härligt att prata med dig. Vi måste bli bättre på det, snart så, då är jag hemma och kommer stalka dig. Ha!

Puss

2011-02-10 @ 10:41:04
URL: http://mamastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0