Stress...

Vem kom på idéen att dygnet bara har 24 timmar?
Det brukar jag fråga mig ganska ofta, jag skulle absolut behöva några fler!

Usch, det är jobbigt att känna att man alltid ligger steget efter.
Det blir sista-sekunden-lösningar jämt.
Jaha, oj? Stängde dagis tidigare idag?
Nämen, just det... Var det idag vi skulle ses?
Aha, var det redan idag jag hade ändring på jobbschemat? *rusar*
Va!? Har det redan gått två veckor sen matkassen? Varför handlade vi då en massa varor i helgen?

Och... HJÄLP!!
Är det redan på måndag min lille kille fyller fem år!?
Kalas i helgen! Inbjudningarna delades ut i sista stund i lördags.
Borde jag kanske planera mera... Så här i elfte timmen.

Jag har ju vetat om detta i snart fem år, varför ligger jag efter!?


Kommentarer
Postat av: Sandra R

För att du är förälder och lever ditt liv just nu. Då kan du inte tänka för mycket på sen. <3

2011-05-25 @ 10:56:59
URL: http://aresmamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0