Vardagslyx!

img_0652 (MMS)

En morgon när jag vaknade, nu i veckan, undrade jag för en sekund vems snygga händer som låg på min kudde. Nämen, se där! Det var ju mina egna! Åh det känns så lyxigt med snygga naglar! Tycker förresten mina händer börjar se förfärligt gamla ut. Så alla ni omkring mig, titta gärna på naglarna istället för ådrorna som numera syns så väl. Usch. Huden skrynklig också. Mera usch. Åter till naglarna. En go kollega går kurs och tänk att detta var första gången hon gjorde ett helt set naglar! Grymt bra jobbat tycker jag. Ok, det tog en massa timmar men det var det helt klart värt! Eftersom jag stoppat i pengar för bilen ända tills nästa morgon så tog jag en liten promenad på Östermalm. Hittade en liten salong med en liten gullig dam som visst kunde tänka sig att plocka mina ögonbryn trots att klockan var slagen och hon var på väg att låsa dörren och gå hem. Piffelipiff. Vardagslyx. Bäst.


Kommentarer
Postat av: Sandra R

Jag älskar händer! Fetisch? :) Må så vara, dina händer är jättevackra. Var nöjd med dem och smörj in dem. Så länge de funkar som de ska är allt bra.

Fint med vardagslyx.

Kram och trevli start på maj.

2011-05-02 @ 06:48:46
URL: http://aresmamma.se
Postat av: Karin

Ah vad fint!!! Harligt med vardagslyx - det ar du vard! Puss! <3

2011-05-02 @ 21:00:14
Postat av: Bettan

Wow, jättefina naglar OCH händer! :-)

2011-05-03 @ 07:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0