Fantastiskt!

Idag var jag, av nån underlig anledning, i så pass god tid på morgonen att jag hann sminka mig med ögonskugga och eyeliner.
Inte bara två snabba drag med mascaran.
När jag kom till jobbet hade jag tid att backa in bilen på parkeringsplatsen. Istället för att snabbt svänga in och nästan klivit ur innan jag stängt av motorn.
Jag kunde till och med sitta kvar, lyssna klart på "satan i gatan", lägga två ord i wordfeud. Med rumpvärmen på.
Jag var inne på jobbet 05.06, 9 minuter innan jag måste vara där.
Toppen!

Men det som var fantastiskt idag var min dotter. Min arga lilla mini-Molly.
Lilla tösen som vill bestämma. Hon som blir arg över påhittade anledningar. Som sätter sig på tvären och vill göra allt själv. Som testar mitt tålamod som det aldrig blivit prövat förr.
Lilla tjejen som jag är säker på bajsade med flit precis när vi var klara att gå i måndags, så jag blev sen till ett möte.

Det lilla trollet, hon var så glad!
Så glad och rolig.
För första gången sa hon några magiska ord.

"Molly älskar mamma Åsa"


Kommentarer
Postat av: Tove

Men å, vad gulligt!

Härligt att få några extra minuter att bara njuta på morgonen!

Tack för glada hejarop till min viktkamp!

2011-11-23 @ 22:03:26
URL: http://lovetove.se
Postat av: Sandra R

De orden är magi när de kommer sådär när man minst anar det. Lilla Molly har nog mycket att stå i, växa upp och sånt. :)



Vad härligt med tid över på morgonen! Lugn och ro är en bra start på dagen.



Hoppas du har en lika fin start idag. Kram kram

2011-11-24 @ 06:42:49
URL: http://www.aresmamma.se
Postat av: Caroline

Fina starka Molly

2011-11-24 @ 10:51:24
URL: http://prinsessanspraliner.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0