Han blev så stor helt plötsligt

Bara den senaste veckan har jag upptäckt att Alexander kan...

Cykla även på sin stora cykel utan hjälp.

Fixa farten själv på gungan, både sittandes och ståendes.

Skriva hela sitt namn utan att jag påminner honom att D kommer efter N.

Klättra runt hela stora klätterställningen, även den "svåra" delen som han var rädd för i somras.

Satte bara ner foten en enda gång då han simmade på rygg på simskolan, utan nåt flythjälpmedel. Nästan hela längden alltså.

Nu är ju inget av detta unikt för ett barn som snart är fem och ett halvt.

Men ändå.
Vad hände?


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag kan oxå komma på mig själv ibland med att tänka just...VAD HÄNDE?? Visst var det bara igår som våra fina 06:or låg på en filt på golvet o sprattlade??

2011-11-23 @ 21:18:30
URL: http://norrlandstankar.wordpress.com
Postat av: Sandra R

Åh, du såg allt det! Are kan minsann inte allt det. Fast, han kan ju en massa ändå.

Ja, de är så stora och kloka. Ordentliga konversationer om livet och mer därtill. Härligt!

Kram till dig

2011-11-23 @ 21:24:00
URL: http://www.aresmamma.se
Postat av: Katja

Fina fina killen...

Så stort när man ser dom cykla iväg..Saga lyckades ju på sen sommaren ...Överlycklig!!



Stor kram till dig <3

2011-11-23 @ 23:42:17
Postat av: Frida

Stora steg för en stor kille! Finaste Alex! Saknar honom!

2011-11-24 @ 20:59:46
URL: http://mamastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0