Award :)

Jag har fått en fin award, både från Sandra och Caroline :)


[Kreativ+blogger.jpg]

Det som ska göras när man får en award är:

*kopiera awarden från min blogg

*länka personen som du fått den av

*berätta sju saker om dig själv

*välj sju bloggar som du vill ge den till

*länka till dem

*lämna en kommentar i deras blogg med information om att du har gett dem en award


Sju saker om mig...

1. Jag har höjdskräck. Det kom som ett brev på posten när jag var 21 år gammal...

2. Jag är usel på trädgårdsarbete. Det var roligt första sommaren vi bodde här. Nu är trädgården så tråkig att man knappt vill vara där ute!

3. Det var jag som friade till Richard och inte tvärt om.

4. Jag älskar att fota, men blir sällan nöjd. Jag hoppas kunna gå en kurs (igen) under våren. Denna gång med digitalkameran.

5. Jag har två av mina allra bästa vänner alldeles för långt borta. Ibland saknar jag dem så mycket att jag blir ledsen på riktigt.

6. Jag tycker inte om att köpa kläder till mig själv. Och gör jag det så köper jag dem oftast utan att prova dem först!

7. Jag är galen i Icas "cookies med belgisk choklad" och äter alldeles för många!


Och nu det svåraste... Sju bloggar att skicka awarden till... Men dessa följer jag!

Frida - Ett självklart val, min bästa vän, underbar blogg! Många härliga inlägg och fantastiska foton i bloggen!

Caroline - Fick denna awarden från dig, men skickar tillbaka den också. Du bloggar så bra och man vill bara ha mer och mer!

Sandra - Awarden kommer tillbaka till dig också, gillar din blogg jättemycket. Du skriver så vackert och målande!

Johanna - Älskar din blogg! Du är så duktig på att skriva underhållande och fotona talar för sig själva!

Caroline - Härlig vän och kollega! Rolig blogg med mycket foton! Du är så duktig på att uppdatera också!

Erika - Ung, härlig tjej som reser så fort hon får chansen, din blogg är som en frisk fläkt!

Linda - Flitigt uppdaterad och det är så roligt att få ta del av ditt liv!



Kommentarer
Postat av: Sandra R

Tack! :)

Det är verkligen kul att läsa andras "sanningar".

2010-03-10 @ 15:14:49
URL: http://aresmamma.blogspot.com
Postat av: Caroline

Tack Åsa!! :-) Roligt att läsa mer om dig!

KRAM!

2010-03-10 @ 21:16:09
URL: http://familjensweetie.blogspot.com
Postat av: Karin

Nummer fem gor mig ledsen. Pa riktigt. :(

2010-03-10 @ 23:15:33
Postat av: Frida

Hej kära du. Tack för awarden och de fina orden.

Du fina härliga du, jag älskar dig.



Ha en bra dag!

Kraaam

2010-03-11 @ 09:13:48
URL: http://mamastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0