Vatten, vatten!

Alltså det är så underbart att babysimma. Alexander älskade det och Molly verkar ta efter storebror!
Det är så härligt att höra henne ge ifrån sig små nöjda ljud, blandat med grymtningar av önskan att få gå ner i vattnet så fort man kommer in i poolområdet. Att sen kliva ner i 33 grader varmt vatten med en bebis som lyser av lycka är så härligt!
Idag var andra tillfället så vi har inte börjat dyka ännu. Men idag hällde vi vatten på ansiktet och det gick bra. Fast det är ingen brådska med dyken, jag njuter varenda minut av att bara stirra på Molly som tittar runt på precis allt förutom mig! Känna hennes små ben sparka i vattnet när hon får syn på någon färgglad leksak som nästan är inom räckhåll, se hennes stora glada ögon som tar in alla nya intryck. Försöka hålla henne i ett stadigt grepp medan hon plaskar för allt vad hennes händer och armar förmår. Och hela jag blir glad när jag ser henne skina upp som en sol när hon får se andra bebisar i vattnet. Längtar redan till nästa vecka! 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Å vad mysigt det lät! Här har vi flera mil till närmaste babysim vilket innebär att vi blir lite för bekväma för att delta. Tyvärr måste jag säga för jag skulle gärna vilja!

2010-03-25 @ 22:27:34
URL: http://johannaagnes.blogg.se/
Postat av: Frida

Åh va mysigt. Precis som babysim ska vara!

Jag kan se det framför mig hur hon sprattlar och har sig! :-D

2010-03-25 @ 23:03:04
URL: http://mamastar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Låter precis som mamman sin :) Saknar dig gumman!

2010-03-26 @ 03:10:24
Postat av: Annika

Hej! Tänk att jag halkade in här! Hittade hit via Carolines (Lovis) blogg. Hoppas ni mår bra! Vad söt hon är, Molly! Vore kul att ses igen...

Kram Annika (AnkiBagger)

2010-03-26 @ 12:10:59
URL: http://bjornnastet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0