Dagarna just nu...

...de går i ett känns det som!
Jag promenerar och fikar eller åker till ett köpcentrum. Igår var det till Kista. De har verkligen lyckats med sitt nya "Kids Corner". Hjälp! Vad mycket fint det fanns! Jag gick inte ens in överallt med risken för att bli sjuk av "ha-begär"... Så mycket fint!
Men nu är vi snart klara med alla julklappar, det är såå roligt att köpa till nära och kära!

I övrigt vill jag stoppa tiden... Jag har det nästan perfekt just nu! En underbart tokig 3-åring som får mig att skratta varje dag. En bebis som utvecklas i världens fart och som borde få något slags pris "Lättaste bebisen någonsin" eller liknande. Jag har en fantastisk make som ställer upp och vill vårt allra bästa.

Stoppa tåget, jag vill sitta kvar!!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Håller med dig!! :-) vi är så lyckligt lottade! KRAM!!

2009-12-10 @ 13:23:06
URL: http://familjensweetie.blogspot.com/
Postat av: Karin

Gud, det later som att ni har det sa bra. Sa mysigt. Men taget kommer ju att ga igenom en massa andra stallen som kommer vara lika mysiga och fina. Och nya. :)

Love love

2009-12-11 @ 21:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0