En lugn stund...

Som ni vet har vi huset fullt här hemma. Denna kalla dag har alla flytt huset utom jag och Molly. Hon sover så gott på soffan och jag sitter i den andra och skriver här. Idag är det kallt, -10, och jag funderar på hur länge Alexander kommer orka åka på sin nya snowracer i backarna vid Drottningholm...

Själv hade jag tänkt att hålla mig ifrån städningen och verkligen bara sitta här. Kanske sova en stund?
Varje kväll tänker jag att jag ska lägga mig "tidigt", men sen spelar vi kort eller så fastnar jag vid datorn. Sen blir jag väckt ett antal gånger varje natt... Molly äter i princip var tredje timma. Alex kommer in och lägger sig hos oss nån gång mitt i natten. Imorse när jag vaknade ännu en gång och såg både Molly och Alex brevid mig, kände jag sedan något varmt och ludet vid mina fötter... Hjälp, vad har hänt med min make!? Kände vidare med foten och satte den på en kall nos... Det var katten! Att hon sov i vår säng har säkert inte hänt på fem år!

Jag vet att jag har mig själv att skylla, men när ska jag få sova!?

Kommentarer
Postat av: anne

kikade förbi & tänkte bara lämna ett litet spår efter mig så att du vet att jag har varit här ;)

2009-12-30 @ 11:54:05
URL: http://annebertelsen.blogg.se/
Postat av: Caroline

Stackare, du får skaffa ett gästrum att smita till när det blir fullt i din säng!

Ett gott slut och gott nytt år till dig gulliga Åsa!

Kramar Caroline

2009-12-31 @ 11:21:11
URL: http://prinsessanspraliner.blogspot.com
Postat av: Frida

Saknar dig! Kram

2010-01-02 @ 11:03:15
URL: http://mamastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0