Minusgrader!

Det var så härligt att gå utanför dörren imorse. Det var frost och minusgrader, det var friskt och härligt!
Det var inga problem att få med mig Alex till hallen och få på vinterkläderna. Det blev tjocka vintermössan idag. Han kan ha samma som förra året faktiskt. Och overallen klarar han själv nu, bara blixtlåset som behöver en vuxens hand. Molly fick täcket med sig i vagnen.
Vi har ju inte direkt långt till dagis, vi bor precis mitt emot. Väldans fiffigt för mig att titta ut genom fönstret för att se om de är ute eller inne. Och vad barnen gör. Ja, jag smygtittar på Alex ibland... Häromdagen såg jag honom och Liam dra runt på varsin dockvagn. Plötsligt stannar de och Alex tar upp sin docka, kramar den och dunkar den i ryggen. Jag står i fönstret och gör precis likadant med min livs levande docka... Molly behövde rapa!

Kommentarer
Postat av: Karin

Ha ha ha. Gud, vad kul att du kan se honom fran fonstret. Jag saknar dig.

2009-12-04 @ 01:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0