21.26

Ja, ungefär vid den tiden har min dotter roligast!

Molly vaknar när solen går ner. Det är väl vid 15.30-tiden numera... Så har hon sin vakentid (med en massa sovstunder förstås) och sover för natten vid 22.30. Bakvänt, jomenvisst!

Men också ganska fiffigt för oss alla!
Jag får en massa tid under dagarna till att göra vad jag vill, Alexander får sin tid på eftermiddagarna och på kvällen kan vi mysa och gosa med Molly i lugn och ro!
Hon äter ganska mycket under natten, men det gör mig inget för hon somnar oftast om på en gång. På morgonen väcker hon aldrig Alexander, utan det är alltid han som kommer med den ständiga frågan,
"Är Molly vaken!?" Nej, lillasyster är oftast inte vaken! En riktig nattuggla är hon och vi saknar henne ibland, men faktiskt, "tvåbarnschocken" lyser med sin frånvaro!



Kommentarer
Postat av: Meta

Låter underbart <3 önskar att jag med hade haft det så när jag fick nummer två, vi hade ju kaos :-S men vi klarade av det med o nu är dom stora båda två... Vart tar tiden vägen???

Kram

2009-11-09 @ 14:42:00
URL: http://frujarl.blogg.se/
Postat av: Sandra R

Det måste vara förvirrande men ändå ganska skönt.

Vilken kanonbild på Molly! Studiobild. Hon är en bra blandning av dig och maken din.

Kram

2009-11-09 @ 17:52:25
URL: http://aresmamma.blogspot.com
Postat av: Frida

Skönt att ni får tid för alla som det är nu, det är bara att njuta varje sekund. Underbara bebis.



Puss Frida

2009-11-10 @ 22:04:06
URL: http://mamastar.bloggg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0