En speciell helg!

Den här helgen har varit spännande!
Jag har fått träffa en mycket speciell tjej, Richards dotter Ella! Hennes första besök till sin pappas nya hemland och landet där hennes lillebror och lillasyster bor. Hennes mamma Heidi var med också och allt har varit toppen!
Jag är så glad att Rich och Ella har kontakt igen, en mycket fin sådan också!
Hon är 9 år, men så självständig, förståndig (och lång!) att man lätt tror att hon är äldre. Hon liknar mest sin trevliga mamma, men visst ser man en del Bentley i henne också!
Alexander älskade sin storasyster och ville leka med henne hela tiden "Ella play cars with me..Pleeeease!"
Ella lekte en del med honom men mest ville hon mysa med sin pappa och med Molly också.
De fick se lite av Stockholm, men tyckte det var väldigt kallt!

Vi har umgåtts både tillsammans och isär, jag ville ge Ella en hel del "egentid" med sin pappa och mamma.
Men en trevlig middag, långpromenad och besök på McDonalds har vi hunnit med allihopa.
Känner mig ganska trött nu, det var en stor händelse med många känslor. En viktig helg och en riktigt fin sådan!
En speciell tjej som är en del av vår familj! Jag är glad att jag äntligen fått träffa henne!
Bilder kommer senare!

Kommentarer
Postat av: Meta

Åååh låter verkligen som en speciell helg!

Vad skönt att allt blev bra och funkade!!!

Måste vara svårt att bo i ett land och ha barn i ett annat!

Kram på dig!

2009-11-02 @ 23:16:04
URL: http://frujarl.blogg.se/
Postat av: Sandra R

Så härligt att det blev en bra träff och helg. :) Fint med bra kontakt från början.

2009-11-03 @ 22:16:20
URL: http://aresmamma.blogspot.com
Postat av: Frida

Härligt vännen inlägg vännen, man blir glad och stolt.

Du är så föruftig.



Ha en härlig dag idag.

Kram Frida

2009-11-04 @ 09:00:33
URL: http://mamastar.blogg.se/
Postat av: Frida

Glömde ju:



Kolla här. Fritidsresors vänner kampanj!



http://www.fritidsresor.se/friends



Frida

2009-11-04 @ 09:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0