Fika med Svea

Igår fikade jag med en vän jag sällan träffar och det var så trevligt! Lite shopping hann vi med också, det blev som vanligt till barnen och inget till mig själv. Nästa gång ska jag komma hem med påsar från andra butiker än Name It och Polarn... Med kläder i andra storlekar än 62 (snart 68) och 104!

Min väns fina son hade en söt "Svea" toppluva på sig. När vi börjar rulla vagnarna hemåt möter vi två tanter och hör den ena säga "Nämen där är en till liten Svea!" varpå den andra svarar "Ja oj, vad många Svea det finns!!"
Haha, är det inte roligt!?

Alexander är förresten inte rädd för fiskarna i sitt rum, skönt! Däremot frågar han om spöken i väggarna, monster i badrummet och vad är det egentligen som låter i fläkten!?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja tänk vilken välfylls garderob man skulle ha haft om shoppingpåsarna innehöll lika mkt kläder till en själv som de man köper till barnen :)! Vissa gånger när jag går på stan så har jag bestämt mig för att BARA handla till mig själv. Jag lyckas väldigt sällan med detta!!! Nästintill aldrig om jag ska vara ärlig :)!



Skrattar åt Svea-mössan! Jag har hört fler som varit med om samma sak.



kram j

2009-11-24 @ 14:03:53
URL: http://johannaagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0