Som en fisk i vattnet

Alexander går på simskola. Vi hittade ett ställe på Kungsholmen som har simskola redan från 3 år. Han tycker att det är så roligt! På sin svengelska säger han att han ska "Svimma med pappa!". Klockan 10 på lördagar är det dags och en förälder är med i poolen. Men hade Alexander fått bestämma hade han hellre varit helt själv i det varma vattnet!

Förra lördagen fick jag nöjet att vara med i poolen då Rich har tatuerat sig. Jag var helt slut efteråt. Alex ville inte lyssna på instruktören utan bara göra sin egen grej. Utan armringar skulle han minsann simma utan att jag höll i honom "Släpp mig mamma!" "Stå där borta!" "Jag kan svimma!"
Med hjälp från tjejen som leder gruppen kunde jag slappna av (lite i alla fall) och släppa Alex som simmade under vattnet mellan mig och kanten!


Till mamma...




...och tillbaka




"Dyk" från kanten... Grymt magplask!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0