Nedräkning!

Snart är de här! Mina killar kommer hem om bara en liten stund, underbart!

Det gick ju bra detta, helgen flöt på fint. Visst hade jag önskat att jag fått "en massa gjort", men det får vänta lite till. Molly har tagit det mesta av min tid. Molly bajsfabriken. Jag vet inte vad som hänt med min skruttas mage. Men hon bajsar. Och bajsar. Och bajsar på natten. Annars är hon pigg och glad. Den ständiga gissningsleken man har med små bebisar fortsätter... Idag får hon en sträng diet med enbart majsvälling och vätskeersättning. Hoppas det hjälper.
Nu kommer de alldeles strax hem. Jag tror vi "byter barn", jag vill vara med Alex en stund. Så han får följa med mig. Och köpa blöjor.



Igår var jag och Molly hos mina föräldrar, soligt och härligt med fika på altanen!

Kommentarer
Postat av: Frida

Denna Bajsfest, jag hoppas att hemma-kuren fungerar. Jag tror fortfarande på tänder på kickan.



Mysigt att ni får hem era killar. Komplett igen.



Puss på dig.

Frida

2010-04-12 @ 21:37:27
URL: http://mamastar.blogg.se/
Postat av: Frida

Nähä ingen uppdatering om dagen. Skriv mer vännen jag vill läsa och se mer av er.

KRam

2010-04-14 @ 20:19:55
URL: http://mamastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0