Nu går det framåt...

Lilla Molly-skrutt kryper!
Från att ha balanserat på händer och tår i ett par veckor, till att ha snurrat runt på magen, så har hon på några dagar fått in knäna under sig och nu plötsligt kryper hon riktigt bra! På vanligt golv fastnar hon ibland med ena foten under sig, men det funkar ändå. På mattor kryper hon som man "ska". På kvällen idag tog hon sig lite vatten över huvudet och försökte ställa sig upp mot soffbordet...
Nu börjar bulorna och blåmärkenas tid! Men vilken nöjd 7½ månaders tös jag har!

I övrigt har det varit en toppendag med sol och tid tillsammans med min bästa vän. Frida hade en extra ledig dag efter påsken och vi hade, som alltid, så mysigt tillsammans! Fikade, pratade, shoppade, fikade lite till och pratde ännu mera!

Nu är det äntligen Desperate Housewives igen, denna veckan är allt som vanligt!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hejja Molly!!! Så nu är friden slut där hemma med andra ord, haha :)!



Jag har aldrig sett ett avsnitt av de berömda desperata hemmafruarna. Men jag har hört att det ska vara mkt sevärt!

2010-04-07 @ 00:20:20
URL: http://johannaagnes.blogg.se/
Postat av: Frida

ÅH TACK SJÄLVA! Det var helt underbart att få hänga med er två härliga tjejer igår. Det var precis vad jag behövde -egen tid med er-



Hon är så duktig Mollan, nu kommer hon bli som en oljad blixt på golvet!

Puss på er.

Frida

2010-04-07 @ 22:50:02
URL: http://mamastar.blogg.se/
Postat av: Sandra R

Duktiga Molly! Hon verkar vara en driven liten tös.

2010-04-08 @ 06:50:57
URL: http://aresmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0