Tack älskade storebror!

Tack för att du alltid finns där och säger Godmorgon Molly! när jag vaknar...
Tack för att du alltid letar reda på och kommer med en napp när jag är ledsen...
Tack för att du leker med mig och till och med låter mig pilla på dina McQueen-bilar...
Tack för att du envisas med att vilja ge mig vällingen trots att jag krånglar ibland...
Tack för att du roar mig när mamma stressar runt på morgonen...
Tack för att du är så stolt över mig och vill visa mig för fröken på dagis...
Tack för att du ständigt springer och hämtar nya majskrokar så att det blir ännu mera kladd...
Tack för att du hejar på mig när jag försöker krypa och hjälper mig när jag ramlar...
Tack för att du aldrig glömmer att pussa mig go'natt! 

Och tack för att du helt frivilligt går med på dessa behandlingar...



Dra lite i håret...



Banka, banka...



Rulla lite...

Tack för att du finns finaste storebror, du gör mig så glad!

//Molly

Kommentarer
Postat av: Johanna

Syskonkärlek när den är som bäst!!! Visst är det LYCKA!



Ja hur kunde jag glömma mobilen i pingelsammanhang??? Den är ju typ mest åtråvärd av alla förbjudna ting! Manne har nyligen lyckats få tag på den och suga sönder den så i nuläget så kan jag bara smsa :)! Och för ngn vecka sedan så ringde han en kompis till mig 3 ggr kl 7 på morgonen. Grrrr....

2010-04-05 @ 23:10:23
URL: http://johannaagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0