Skönt!!

Tack för era tankar! De hjälpte!!
Vet inte om jag ska skrota vågen här hemma... Den på BVC visade 8460 g!
Betydligt mer alltså och det var sååå skönt att hon inte har gått ner.

Dock dippar hon fortfarande från dessa "kurvor", men BVC-tantaluran var inte orolig, hon tyckte Molly såg ut att må hur bra som helst. Det gnager dock lite hos mig ändå. Lite oro. Hon äter ju en hel del, så varför går hon inte upp mer? Vi bokade in extra besök om en månad. Det kändes bra.
73 cm lång är hon nu. När Alexander var 1 år vägde han 10 470 och var 74 cm lång. Lite rundare med andra ord och Molly kan inte ärva särskilt många av storebrors kläder.
Sprutorna gick bra, ett par tårar kom och hon gav sköterskan onda ögat då hon förstod att hon skulle få en till i andra benet också.

Men inga andra biverkningar ännu, vi åkte på mammafika och Molly frossade vattenmelon och jag frossade chokladkaka. Jag kommer rulla fram när jag ska börja jobba igen!

Kommentarer
Postat av: Frida

Jihooo åh vad härligt!

Pustar ut



Bra jobbat.



Nä du kommer inte rulla till jobbet, du är så fin så!

2010-08-24 @ 18:37:40
URL: http://mamastar.blogg.se/
Postat av: Sandra R

Glädjebesked att Molly gått upp i vikt! :) Och det är rätt av BVC-tanten, tösen ser ju frisk och glad ut.

Fortsätt frossa - ni båda.

Kram

2010-08-24 @ 22:17:54
URL: http://aresmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0