Ho ho ho!

Som jag skrivit tidigare så önskar sig Alexander endast två saker från tomten.
En rosa limousine och ett förstoringsglas. Det är allt.
Men det har verkligen inte varit lätt att hitta den där rosa limon.
Helt omöjligt nästan. Men idag, idag hittade jag den!
På engelska Ebay fanns den som "köp nu", mitt hjärta tog ett skutt, hurra!
Klick, klick, regristrera, klick, klick, paypal, klick - den är min!
Nu hoppas, hoppas, hoppas jag att den hinner hit innan julafton och tomtens säck!

Förstoringsglas är inte lika svårt att finna. Här gäller det snarare att hitta en som är fin till ett ok pris.
Jag ska leta runt lite mer på nätet.
Underbara internet-handel. I love you.

Igår upptäckte jag även Mollys femte tand!
Tänk att tösen nästan hunnit bli 16 månader innan den tittade fram. Men nu är den här, tand nummer fem.
Där uppe ska den trängas med hennes stora framtänder.
Välkommen, hon behöver fler!

Tänk att man kan bli så glad för det lilla!?

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh va roligt i flera bemärkelser!

Tanden framförallt och även limon, underbara barn!



Vincent önskar sig halva världen och lite till.



Kram

2010-12-14 @ 19:17:53
URL: http://mamastar.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hejja vad roligt att höra att du fått tag på bilen! Hoppas verkligen att du hinner få den innan jul. Jag är lite rådlös i vad jag ska köpa till A. Hon har nämligen olika önskningar från dag till dag! Men det blir säkert bra i slutändan :)!

2010-12-14 @ 22:53:46
URL: http://johannaagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0