Yum, yum eller inte.

img_0284 (MMS)

"Mamma, jag älskar inte de här chokladgodisarna" Alexander äter sitt lördagsgodis och tittar på Robin Hood. Jag sitter och surfar på laptopen. Jag svarar "mmm" och tittar på honom efter en stund. Haha vilket gott skratt jag fick! Han hade ingen aning om hur han såg ut. Vet verkligen inte hur han lyckades bli så kladdig.  Jag behövde skratta lite. Idag har jag varit trött och på ett uselt humör. Det trevligaste idag var ett besök till Bromma Blocks och fika med mina föräldrar. Köpte ett par julklappar och en (till) pepparkaksgubbe-dräkt till Alex som han sen vägrade prova när vi kom hem "jag kanske ska va tomte ändå..." Här gick jag och svor i ett ensamt rum.


Kommentarer
Postat av: Sandra R

Jag känner igen det där ansiktet. Det dyker upp här då och då. Chokladfejset! :)

Förstår att du svor, ungar är som vinden - de vänder snabbt.

Hoppas du är gladare idag. Kram på dig!

2010-12-12 @ 15:35:32
URL: http://aresmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0