Ser ni vem det är?





Ja, det är Alexanders tolkning av Molly!
Hon har väldigt långa ben....

Annars tycker jag att det är så roligt att han vill rita lite mer nu. Killen har ett enormt intresse för bilar och det blir rätt tröttsamt i längden att aldrig leka med nåt annat. En gång när jag sa att jag kunde leka med honom, så sa jag att han fick välja vad som helst, men inte bilar! Alex tänkte en stund, sen sken han upp och sa "Ok, mamma.... Lastbilar!!"

Men nu gillar han alltså att rita. Oftast är det "racerbanor" som är motivet. Men nu är han nöjd och glad över att han lyckas "stänga cirkeln" som han säger. Med det menas att ändarna möts, och cirkeln blir nästan rund ;)


Kommentarer
Postat av: Sandra R

Jag tycker nog att det ser ut som Molly, i din famn. Omsluten och nöjd.

Det är härligt med alla teckningar som trillar in nu. Jag har fått 10-15 st den senaste veckan. :)

2010-01-18 @ 16:16:29
URL: http://aresmamma.blogspot.com
Postat av: Frida

Ha ha ha. Lastbilar. Dom är så finurliga dom små liven. Jättefin bild av Skrollan. :-) Sötast av alla. Saknar er. Kram

2010-01-19 @ 22:13:03
URL: http://mamastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0