8 komma jädra 2!

Jag erkänner. Jag nojjar lite över Mollys vikt.
8,2 kg. Vågen har stått still i ett par veckor. 8,2.

Fattar inte att hon inte går upp?
Alla som har haft nöjet att äta tillsammans med min dotter vet att hon är hur glupsk som helst. Äter ibland lika mycket som Alexander. Är det blodpudding äter hon mer än honom.
Det blir mycket hemlagat och visst fett saknas nog. Jag försöker komma ihåg att tillsätta olja i vällingen.
Vällingen som hon dricker på kvällen, natten och tidig morgon. Frukost, mellis, lunch, mellis, middag. Allt går ner med god aptit.

Men likväl 8,2.
8,2.
Åtta komma två.

Kommentarer
Postat av: Sandra R

Det är verkligen en nätt liten dam. Vad säger BVC? Molly verkar ju må som en prinsessa och hon äter bra, det är det viktigaste.

2010-07-23 @ 13:52:29
URL: http://aresmamma.blogspot.com
Postat av: Johanna

Vad frustrerande! Men hon är nog helt enkelt en liten tjej av naturen. För äta verkar hon ju göra :)!

2010-07-23 @ 15:30:44
URL: http://johannaagnes.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hej vännen!

Men hur länge har hon stått still då? Stella stod ju still ca 5 mån över vinterhalvåret men tog i kapp det i vår/sommar. En del barn går ju upp i perioder. ch om hon äter får hon ju inga brister, o det är ju huvudsaken, tror jag. Men ta upp det med bvc, alltid skönt o få lite lugnande ord från de som kan,

kram

2010-08-02 @ 18:47:19
URL: http://familjensweetie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0