Bentley removal services?

Ja, vi kanske borde byta karriärer jag och maken. Och starta en flyttfirma istället. Är riktigt imponerad över hur snabba vi var idag. Det är redan klart! Lite fix kvar i Mollys rum, bland annat med krokarna nedan men alla möbler står där de ska.
ALLA möbler. Inklusive spjälsängen.

Nattningen gick hur smidigt som helst. Tog med mig Molly och en flaska välling upp till hennes rum. Ville inte att hon skulle somna i famnen utan vara vaken när vi satte oss i hennes rum.
Hon slukade flaskan, greppade efter nappen. Sen behövde jag bara lägga ner henne, säga "Go'natt" och Molly vände sig på sidan och somnade. Hur enkelt och mysigt som helst.

Nu blir det lite TV och surfande innan jag ska gå till mitt sovrum, tända lampan och börja läsa "Flickan som lekte med elden". Japp, jag har bara läst första boken i triologin.

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh va roligt! Härligt att hon är så anpassningsbar och att ni får tillbaka ert sovrum som ett vuxenrum.

Tack igen för senast! Trevlig läsning!

KRam

2010-07-18 @ 22:01:06
URL: http://mamastar.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hej vännen!

Härligt att nattningen gick så bra! Och vad avundsjuk jag blev nu, jag vill med tända lampan o ligga o läsa. Vill NU!!! Jag som älskar o läsa men soffan med taklampan tänd är inte särskilt lockande... vill ligga i sängen. Åhhh längtar, njut på av eget sovrum....

KRAM!!

2010-07-19 @ 21:08:46
URL: http://familjensweetie.blogspot.com
Postat av: Sandra R

Har det gått vidare bra med Molly i eget rum? Får du läsa bok om kvällarna? :)

2010-07-22 @ 09:06:06
URL: http://aresmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0