Det kliar i fingrarna...

...och nu äntligen är det dags!
Ska fixa Mollys rum så hon kan få flytta in. Min lilla stora tös.
Vi behöver flytta lite möbler, vända på en dörr, sätta en krok i taket och förstås göra det fint.
Sen måste den här mamman ta ett djupt andetag och flytta spjälsängen. Från min sida av sängen, ut ur vårt sovrum och in till ett relativt tomt sovrum. Mollys rum.
Lite jobbigt känns det allt, lite pirr i magen. Det blir ju så definitivt. Hon är stor.

Ska återkomma med bilder när det är klart, kommer nog ta ett par dagar.
Så länge kan ni få se lite fina saker jag köpt som ska få sitta på väggarna.
Fina eller hur?


Kommentarer
Postat av: Sandra R

Vilka fina saker. :)

Molly är väl inte stor, bara några månader? Eller, jag har visst bara fått hänga med i tidens framfart.

Det kommer att bli jättebra för tjejen att få eget rum. Och så får du och maken lite mer egentid, även om det bara innebär sömn. Bortsett från den tassande Alex då.

Ha det så kul med rumsdonandet.

Kram

2010-07-18 @ 13:02:31
URL: http://aresmamma.blogspot.com
Postat av: Caroline

Verkligen vakcra krokar och galgar. Passar perfekt i ett flickrum!

Stella sover fortf inne hos oss. Men hade snickaren haft tid o renovera hennes rum hade hon nog fått flytta. Men nu väntar vi. Och det är inte annat än med lite lättnad jag fick beskedet att snickare är uppbokad hela sommaren. Till hösten så. Hela 9 mån senare än sin syster.

kram

2010-07-18 @ 17:18:16
URL: http://familjensweetie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0