Förändringar

Imorgon hoppas jag det blir en stor härlig förändring i trädgården...
Min make (med trasigt knä fortfarande) kommer få hjälp av byggare Bob (läs: min pappa) och kanske, kanske kommer jag kunna gå ut på ett trädäck istället för de så tråkiga stenplattorna som har varit vår altan sen vi flyttade hit!
Förändringen pågår även inomhus. Har precis sålt Joe's säng, tog bara 2 timmar på Blocket. Trevligt.
Vi kommer bli av med den imorgon då Rich faktiskt kommer leverera hem den till köparen.
Nu kvarstrå lite fix i Joes rum och så småningom blir Mollys blivande rum ledigt och jag längtar!
Längtar efter att slötitta på TV i vårt sovrum. Eller varför inte faktiskt tända lampan och läsa en bok! Festligt värre!

Såhär ser det ut på altanen just nu! Hoppas på en framgångsrik dag imorgon!




Först kom nya taket på plats...



Och ramen är nästan färdig...

Molly hejjar på pappa "luddliduliddulidoo"...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Å så fint ni kommer att få! Jag hoppas innerligt på en efterbild :)! Trevlig helg...kram

2010-07-02 @ 23:03:11
URL: http://johannaagnes.blogg.se/
Postat av: Sandra R

Det kommer att bli så bra. Skönt att få tillbaka ert sovrum också. Jag kommer ihåg när vi gick med våra grabbar i vagn och pratade om ert nya hem.

Hoppas det blir en trevlig kväll. Kram

2010-07-03 @ 16:46:12
URL: http://aresmamma.blogspot.com
Postat av: Frida

Spännande värre! :-D

2010-07-03 @ 23:15:49
URL: http://mamastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0