Lille gubben...

Alexander ville titta på "sin film" jag länkade till i förra inlägget.
Han sitter tyst och tittar. Sen ser jag hur han får något ledsamt i blicken och jag frågar om han är ok?

Då börjar stora tårar rulla och han snyftar fram...
"Jag vill va liten igen. Jag vill va bebis. Det är jobbigt att va fyra"

Åh, älskade lille gubben!
Vi kramades länge, länge och han var verkligen ledsen. 
Efter en stund kom Molly och ville vara med och då, plötsligt, kände vi hennes allra första tand i nederkäken.
Stämningen övergick snabbt i glädje och jag och Alex började den stora utmaningen om att få se en skymt av tanden!
10 månader och 3 veckor gammal, så kom den äntligen! Den första tanden!

Kommentarer
Postat av: Meta

Naaaw lilla plutten, tänk att dom kan ha så vuxna tankar dom små liven, eller det är ju just det, dom är inte så små längre :-O!

Och vad kul med första tanden :-D alltid nått speciellt med den <3

Kram på dig

2010-07-06 @ 21:36:37
URL: http://frujarl.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hej vännen!

Åhh söta Alex! Nej det är inte lätt o vara stor! Men vi finns ju för dem, och det får vi visa dem, lära dem och övertyga dem!

KRAm

2010-07-07 @ 21:07:19
URL: http://familjensweetie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0