Äntligen lite hårfix

För första gången fick jag fixa Alexanders hår med lite wax och spray inför kalaset i lördags.
Min lille gosse har oturen att ha två virvlar bakpå huvudet. Håret krockar envist i mitten och sen ligger resten av håret framåt. Ofta har jag varit där och pillat, han har ju ett riktigt toppen utgångsläge för att ha en "mohikan".
Men jag har alltid mötts av ett "Nej!" och så har han rent av slagit ner sitt hår att ligga platt mot pannan.

Men plötsligt i lördags så fick jag! Jag fick använda lite produkter och han tyckte själv att det blev snyggt.
Ville visa alla på festen sin nya frisyr. Jag fick ta kort också. Jag kan inte bestämma mig för vilket jag gillar bäst, så här får ni båda.







Kommentarer
Postat av: Carolline

Åh vad söt han är (oavsett frisyr:)!

2010-06-21 @ 20:51:49
URL: http://prinsessanspraliner.blogspot.com
Postat av: Johanna

WOOOOW vilken snygging!!!

2010-06-21 @ 22:38:55
URL: http://johannaagnes.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha, vilken goding! Han är jättefin!

2010-06-22 @ 03:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0