Sommarlov!

Idag var sista dagen för Alex på dagis. Nu har han sommarlov. I sju veckor.
I sju veckor ska vi hålla sams. Det blir "spännande".
Idag var han glad i alla fall. Han ser fram emot att vara ledig och göra en massa skoj. Vi har dock inte så mycket planerat. Richards föräldrar kommer och Joe kommer en vecka senare. Jag tror det blir en tur till Astrid Lindgrens Värld. Jag hoppas det i alla fall. Alex hoppas nog på det han med, fast det vet han inte om ;)

Jag och Molly har haft en härlig dag i våra vänners trädgård. Hon har gungat, lekt med tusen bollar och även premiärbadat utomhus i plaskpool. Efter hämtning av våra större grabbar så blev det middag tillsammans på den lilla, lilla restaurangen som ligger ett stenkast hemifrån. De har verkligen god mat och jag åt min favorit, oxfilé, sallad, fetaostcréme i pitawrap. Mums. God mat i goda vänners sällskap i solskenet, kan det bli bättre?

Imorgon fortsätter vi denna underbara sommar med att fira midsommar på Resarö!
Hoppas ni som läser här får en alldeles underbar dag imorgon!

GLAD MIDSOMMAR!




Kommentarer
Postat av: Frida

Åh va härligt med sommarlov för er!

Hoppas att ni får en härlig midsommar.

Kram kram

2010-06-24 @ 22:51:19
URL: http://mamastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0