"Störst av allt är kärleken..."

Så vackert det var ändå!
Jag rös i hela kroppen då vår fina kronprinsessa tågade in med sin pappa i Storkyrkan.
Pampigt att få uppleva ett sånt fantastiskt bröllop, även om det var på TV'n.

Vi var på kalas vi också. En tillställning som började som ett barnkalas och övergick i vuxenfest.
Hela familjen hade riktigt roligt och jag är så glad över nya vänner! Underbart att kunna gå hem också, vi kunde ju skåla med ett glas vin både jag och Richard. En riktig toppenkväll!

Alexander kom också in till TVn en sväng, ville se prinsessan och utrbrister med en lätt suck "Åhh mamma... Vad fin hon är!"
Senare sa han "Mamma, vilket kalas!!" och här är jag osäker på om han syftade på kalaset vi var på, eller kalaset med alla kungligheter han såg på TV. Roligt lät det i alla fall!
Tittade bara på själva akten i kyrkan. Sen gick jag ut och firade två härliga grabbar som nyss fyllt 1 respektive 3 år!

Idag har vi slappat. Jag har frossat i prinsessbröllopet på internet. Läst alla tal och gråtit en skvätt.
Prins Daniel - Vilken succé!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej vännen!

Låter som att ni vart på en härlig tillställning, mysigt! :-)Jag kollade med bara själva vigseln live igår, men såg Daniels tal på svtplay. Wow säger jag bara, vilken kille!

Så söt han e lille Alex,

kram till dig!!

2010-06-20 @ 21:37:15
URL: http://familjensweetie.blogspot.com
Postat av: Johanna

Här är en till som rös!!! Himmel o pannkaka så vackert!

2010-06-20 @ 23:23:15
URL: http://johannaagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0