Inskolning dag 2

Det gick faktiskt riktigt bra idag också!
Detta gör mig otroligt glad och lättad! Blir så stolt över min lilla tös som försöker hänga med de andra.
Hon gnisslade en del vid lunchen, hon åt bra men lite för fort. Man väntar ju på de andra och hon började snurra lite på stolen, varpå jag satte henne framåt vilekt resulterade i en hel del protester...
Hon var övertrött när hon skulle sova, så jag fick kämpa lite med Molly som trisklades och skrek en del.
Men så somnade hon sött och sov två timmar igen.
Jag och min fina vän Asal som skolar in sin Walter satt och drack kaffe i rummet brevid.
Molly vaknade en gång, satte sig upp, men en fröken var snabbt där och jag avvaktade.
Och SÅ skönt det kändes när hon fikc Molly att somna om. Det betyder trygghet.

Batteriet håller på att ta slut nu och sladden är nere.
Jag är uppe med Desperate Housewives.
Hoppas jag hinner få in några bilder från dagen!



I sandlådan...



I ett tomt rum finns bara en liten tjej som sover...



...jättegott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0